Bestill sikring
Prosessen for bestilling av sikring fungerer gjennom at du velger en av "boksene" under som passer dine ønsker, for at du så legger inn den data som er nødvendig. Vi vil så kontakte deg med et uforpliktende tilbud der du står fritt til å takke ja eller nei. Ved ja, så vil du få tilsendt faktura på en månedlig premie du må betale. Ved betaling så vil dine verdipapirer være sikret, dermed vil det tap grunnet den usystematiske risikoen i markedet være dekket av oss.
Det er helt uforpliktende å bestille sikring på dine verdipapirer og spareavtaler.
Passer om du har en eller flere spareavtaler i fond eller liknende som du ønsker å sikre mot tap. Sikre det du skal spare
Passer om du har en eller flere verdipapir som du ønsker å sikre mot tap. Sikre det du allerede har spart.
Passer om du har både verdipapirer og spareavtaler som du ønsker å sikre. Sikre det du allerede har spart, og skal spare.
Om du ønsker en gratis befaring eller et tilpasset tilbud til hvordan du kan sikre dine verdipapirer og spareavtaler, klikk her!
Om du ønsker å endre sikringene dine, avslutte sikringene dine, sjekke hva du vil kunne få utbetalt om du avslutter dine sikringer i dag, eller ønsker å endre den personlige informasjon om deg, med mer, klikk her!
Vi jobber med at prosessen rundt etablering, endring, og avslutning av sikring skal bli automatisert, sånn at du slipper å ha kontakt med kundebehandler for å sikre dine verdipapirer eller gjøre endringer.
Føler du at oppsettet er forvirrende eller komplisert?
Da kan du heller bruke kontaktskjemaet som du finner på kontaktsiden, eller send oss en mail til epostadressen du finner der. Vi vil så kontakte deg med svar på de eventuelle spørsmål du har. Er og fullt mulig å bestille sikring gjennom kontaktskjemaet eller om du kontakter oss via mail.