Tjenester for deg som er kunde i dag
Denne siden er tilpasset for deg som er kunde i dag, sånn at du kan gjennom bruk av skjemaet på bunnen, kan få raskt kontakt med en kundebehandler hos oss. Der du så kan få svar på de spørsmål du har, få gjennomført de endringer e.l. du ønsker, eller avslutte sikringene dine om du ønsker det.
Prosessen rundt det å få oversikt over de sikringer du har i dag: Du skriver inn de kontaktdetaljer du har under. Vi vil så kontakte deg med en oversikt over de sikringer du har i dag hos oss.
Prosessen for avslutning av sikring: Du skriver inn de kontaktdetaljer du har under. Vi vil så kontakte deg med en oversikt over de sikringer du har, der du så får mulighet til å avslutte de sikringer du ønsker. Det er mulig for deg å avlutte deler av sikringene du har, eller bare deler.
Prosessen for endring av sikring, samt øking eller minking av antall verdipapir du sikrer: Du skriver inn de kontaktdetaljer du har under. Vi vil så kontakte deg med en oversikt over de sikringer du har, der du så får mulighet til å endre visse aspekter rundt de sikringer du har. Eksempler på endringer du kan gjøre er å oppdatere sikringspunktet på dine enkle sikringer, øke eller minke på antall verdipapirer du ønsker sikret, eller endre beløpet du sikrer månedlig gjennom spareavtaler som skal være sikret mot tap.
Prosessen for endring av informasjonen vi har om deg: Du skriver inn de kontaktdetaljer du har under. Vi vil så kontakte deg og spørre hva du vil endre av kontaktinformasjon m.m., så vil vi foreta disse endringene.
Prosessen for å sjekke hva du vil kunne få utbetalt av dine sikringer i dag: Du skriver inn de kontaktdetaljer du har under, dermed vil vi kontakte deg med den relevante infoen. Du vil her og få mulighet til å kunne få avsluttet sikringene du har om du finner det ønskelig.
Om du er usikker på hvilken kategori det du ønsker å gjøre går innenfor, så er det bare å trykke på "annet" i skjemaet, eller så kan du kontakte oss gjennom kontakt oss-siden
Det er viktig at kontaktinformasjonen her er lik med den informasjonen du ga oss ved etablering av de sikringer du har.
Vi jobber for at hele prosessen rundt etablering, endring, og avslutning av sikring skal bli automatisert, sånn at du slipper å kontakte en kundebehandler for å sikre dine verdipapirer, eller for å endre på sikringene du har på dine verdipapirer eller spareavtaler.